آپشن خودرو | گندم کار

انواع آپشن های خودرو با کیفیت بالا | گندم کار

آپشن خودرو | گندم کار

انواع آپشن های خودرو با کیفیت بالا | گندم کار

چگونه از خودروی خود محافظت کنیم؟؟

به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که در طول زندگی برای خودروی خود انجام می دهید، زمانی است که برای حفاظت از ماشین خود از سارقان دست به تهیه قفل فرمان می زنید.

یکی از ساده ترین راه های افزایش امنیت خودرو شما این است که قفل فرمان را تنظیم کنید – نه تنها این به دلیل بازدارندگی تصویری بلکه به دلیل قرار گرفتن آشکار آنها عمل بازدارندگی ایجاد می کند و آنها را به طور کامل از فرمان بی حرکت می کند. قفل چرخ فرمان یک سیستم بازدارنده سرقت، ردیابی / دستگاه ضد سرقت است که، همانطور که از نامش بر می آید، فرمان چرخ یک خودرو را از بین می برد. Mayhew و همکارانش (۱۹۷۶) پیشنهاد کردند که چنین وسیله ای احتمال به سرقت رفتن یک اتومبیل را به مراتب کاهش می دهد. قفل فرمان متصل به فرمان خودرو برای قفل کردن آن در محل، و جلوگیری از سرقت شدن خودرو می باشد.
دو نوع اصلی برای این قفل وجود دارد:
اولین نوع آن از چرخ فرمان بصورت افقی عبور می کند و در موقعیت ساعت ۳ و ۹ قرار می گیرد. این نوع از قفل فرمان از چرخش بسیار زیاد فرمان جلوگیری می کند.
نوع دوم به بالای چرخ فرمان متصل می شود و انتهای آن از روی تیغه جلو عبور می کند تا از چرخیدن چرخ جلوگیری کند. در هر صورت، نصب قفل چرخ فرمان آسان است و یک راه عالی برای جلوگیری از بیشتر سارقان خودرو می باشد.

 

نصب دکمه استارت در اصفهان

نصب ردیاب خودرو در اصفهان

نصب سیستم صوتی در اصفهان

خرید دزدگیر سیم کارتی در اصفهان

نصب دزدگیر خودرو در اصفهان

خرید مانیتور خودرو در اصفهان

نصب شیشه دودی خودرو در اصفهان

کروز کنترل در اصفهان

دوربین خودرو 360 در اصفهان

کی لس استارتر خودرو در اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.